Pages

18 October 2012

ESTER C ( vitamin C )



ESTER C 500 PLUS







Ester-C 500 Plus mengandungi Ester-C dengan metabolit Vitamin C, ekstrak Pine Bark, kompleks Bioflavonoids dan mineral askorbat yang dihasilkan melalui Teknologi Canggih Berasaskan Air yang dipatenkan untuk meningkatkan fungsi antioksida. pH neutralnya lembut terhadap perut.

ESTER C 500  - BERBEZA DARI VITAMIN C LAIN DI PASARAN KERANA IA  4 KALI LEBIH BIOKETERSEDIAAN DARIPADA BANYAK VITAMIN C YANG LAIN.

Keberkesanan Vitamin C (Ester C 500)

Setiap Win Ester C500 adalah bersamaan dengan 1000mg Vitamin C biasa. Ini bermakna ia adalah 4 kali ganda keberkesanan 500mg Vitamin C biasa. Setiap tablet juga mengandungi 100mg bioflavanoids kompleks yang mempunyai kesan perlindungan terhadap komponen Vitamin C  untuk menyerapan yang lebih baik.


Keunggulan win ester C500
1. LEBIH BERKUASA, KEBERKESANAN MENINGKAT
2. TIADA KESAN SAMPINGAN YANG TIDAK MENYENANGKAN
3. MENGURANGKAN RISIKO PEMBENTUKAN BATU KARANG DALAM BUAH PINGGANG.

Berikutan keupayaanya mengurangkan pengeluaran oxalate sehingga 80% Win EsterC 500 nengurangkan risiko pembentukan yang unik Win Ester C adalah lebih unggul berbanding Vitamin C biasa dari segi hayat simpanan dan kestabilan.


 FAEDAH WIN ESTER C500



Menentang jangkitan virus dan bakteria



Memperkuatkan sistem imunisasi

Mencegah barah 

Merendahkan tahap kolestrol 



Pencegahan sawan 

Cegah penyakit-penyakit berkaitan jantung 

Cegah masalah alahan 

Cegah masalah ketidaksuburan di kalangan lelaki 

Mematikan radikal bebas merbahaya 

Pembentukan gigi, tulang, tisu bawah kulit dan rawan yang sihat 



Mengapa perlu mengambil Vitamin C setiap hari ??????

Vitamin C
Kita mesti mengambil jumlah Vitamin C yang mencukupi setiap hari untuk mengganti semula simpanan.kita .Walaupun ramai menganggap mereka mengamalkan diet seimbang dengan makan banyak sayur-sayuran dan buah-buahan (termasuk jus buah segar) tetapi makanan diambil masih tidak dapat memenuhi keperluan Vitamin C harian.

“Vitamin C adalah vitamin larut air. Kaedah penyediaan masakan yang salah akan menyebabkan ia mudah hilang, terutama jika sayur dibasuh selepas dipotong. Vitamin C akan larut dalam air basuhan yang dibuang. “Kebanyakan orang kita suka masak sayur hingga lembik. Ini menyebabkan semua Vitamin C dalam sayur hilang (bersama wap) dan yang tinggal hanya serat. Jarang sekali kita dapat makan sayur mengikut kuantiti disaran dan semua faktor ini menyebabkan kita kekurangan VitaminCharian,”katanya.

HARGA

WM RM54.00 (30 biji)
     WM RM103.00 (60 biji)
  WM RM194.00 (120 biji)


Cadangan Pengambilan


Dewasa : 1-2 tablet setiap hari selepas makan
Kanak-kanak : 1 tablet setiap hari selepas makan

No comments:

Post a Comment