Pages

20 October 2012

FUJITA LACTOSE (untuk cuci perut/usus)


Fujita Lactose-S


TAHUKAH ANDA?? PANJANGNYA USUS MANUSIA ADALAH 6X TINGGI MANUSIA!! IAITU LEBIH KURANG 10 METER. IA DIKOTORI OLEH SISA-SISA MAKANAN YANG DIMAKAN DAN TIDAK TERBUANG DAN AKAN MEMBUSUK DAN AKAN MENGELUARKAN TOKSIN YANG MERBAHAYA DI DALAM USUS. IA MENJADI PUNCA SEGALA PENYAKIT BERBAHAYA

CONTOHNYA APABILA KITA MAKAN DAGING, DAGING MEMAKAN MASA 3-5 HARI UNTUK DIHADAM DIDALAM USUS KITA. BAYANGKAN JIKA KITA BIARKAN DAGING DI ATAS MEJA SELAMA 3-5 HARI,APA KAN JADI PADA DAGING TERSEBUT?? 

Kebanyakan penyakit yang di alami oleh manusia adalah berasal daripada keadaan usus yang tercemar dan kotor. Ia berpunca daripada makanan harian yang diambil. Contohnya
seperti kencing manis (diabetes), darah tinggi, jantung, masalah usus tersumbat, sembelit, bengkak hati, bengkak @ kembung perut, dan sebagainya. Semuanya berpunca daripada masalah usus yang kotor.

Fujita Lactose-S ialah minuman kesihatan yang unik dan diformulasikan untuk membersihkan usus dan tidak menipiskan usus seperti ubat-ubat yang dijual dikedai-kedai. Ia melegakan ketidakselesaan kerana terlebih makan atau tabiat makan yang buruk kerana ia membersihkan saluran penghadaman secara berkesan serta membantu menstabilkan bakteria baik dan bakteria jahat yang diperlukan dalam badan manusis. 

Oleh itu ia amat berkesan untuk merawat sembelit, menyingkirkan toksin badan serta sisa berbahaya yang lain dalam sistem penghadaman, khususnya usus besar. Ia dihasilkan sepenuhnya daripada ramuan semulajadi. Oleh itu, ia amat selamat dan sesuai untuk semua peringkat umur.

Kebaikan:
Mendetoksifikasikan sistem dengan menyingkirkan sisa-sisa daripada 
sistem kita.
Meningkatkan kesihatan perut usus.
Sesuai sebagai pemudah pelangsingan badan.
Mencegah nafas berbau.
Mengurangkan masalah kulit
Merangsang saraf usus.

Kelebihan:
Mengandungi serat dietary dan ramuan penggalak kesihatan yang lain untuk mempercepat pembuangan toksin, bacteria patogenik dan sisa lain dalam usus manusia.
Memudahkan penyerapan nutrisi memandangkan dinding usus sudah dibersihkan.
Setiap 40g mengandungi 1 billion Bakteria Bifidus, iaitu 1.5 kali lebih berkesan daripada asid laktik yang lain.
Bakteria Asid menghasilkan asid laktik

Cara penggunaan

1 paket setiap kali, berterusan selama 3 hingga 6 hari. Kemudian, 1 paket setiap minggu. Larutkan dalam segelas air sejuk, susu segar atau jus buah-buahan. Elak daripada makanan (solid foods) sekurang-kurangnya 4 jam sebelum dan selepas mengambil Fujita Lactose-S. Senaman bahagian abdomen dapat membantu pergerakan peristaltic dalam usus.

No comments:

Post a Comment